Netinkurdu
http://img137.imageshack.us/img137/3183/66475087.png

Sitemize Kayıt Olmanız 2 Dk'nızı Almaz! Lütfen Sitemize Kayıt Olun ve Üye Olmanın Faydalarından Sizde Yararlanın!

http://img15.imageshack.us/img15/1956/girisjk.png http://img62.imageshack.us/img62/7130/kayitg.png
Giriş yap

Şifremi unuttum

Arama
Öğretici Konular Ara...
Sorularınızın Cevaplarını daha kolay bulabilmek için bu arama yerini kullanabilirsiniz !



Görünüm olarak :



Istatistikler
Toplam 27 kayıtlı kullanıcımız var
Son kaydolan kullanıcımız: thunders61

Kullanıcılarımız toplam 345 mesaj attılar bunda 264 konu
En son konular
»  Çanakkale Zaferi
Perş. Ara. 13, 2012 5:27 pm tarafından Leonidas*

» Cumhuriyet'in İlanı
Perş. Ara. 13, 2012 5:26 pm tarafından Leonidas*

» Dünyada İlk Kurulan 100 İnternet Sitesi
Perş. Ara. 13, 2012 5:09 pm tarafından Leonidas*

» Need For Speed Underground 2 Full
Perş. Ara. 13, 2012 5:08 pm tarafından repci869

» Google Kadar İyi Arama Motorları
Perş. Ara. 13, 2012 5:08 pm tarafından Leonidas*

» Test Drive Unlimited 2 Full
Perş. Ara. 13, 2012 5:06 pm tarafından repci869

» 2011′de Google’da En Çok Aranan Kelimeler..
Perş. Ara. 13, 2012 5:06 pm tarafından Leonidas*

» Counter Strike v1.8 Full
Perş. Ara. 13, 2012 5:05 pm tarafından repci869

» Bor'la Çalışan Araba Üretildi
Perş. Ara. 13, 2012 5:05 pm tarafından Leonidas*

Kimler hatta?
Toplam 1 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 1 Misafir

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 98 kişi Salı Ağus. 01, 2017 11:31 am tarihinde online oldu.
Haftanın en aktif yollayıcıları


Karın Düzleştirme Hareketleri

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Karın Düzleştirme Hareketleri

Mesaj tarafından repci869 Bir Paz Mayıs 13, 2012 4:58 pm

Konunun özeti, istikrardır. Aşağıdaki belirttiğimiz karın düzleştirme hareketleri sadece bir gün yapacaksanız bizce hiç kendinizi yormayın çünkü bu hareketleri düzenli olarak 1 ay boyunca yapmadığınız sürece istediğiniz sonucu alamamış boşuna uğraşmış olursunuz. Aşağıdaki hareketleri düzenli şekilde uyguladığınız an mükemmel bir karın görüntüsüne ulaşacaksınız.

Karın Düzleştirme Hareketleri

Yere uzanıp sağa dönün ve bacaklarınızı gerin. Üstteki ayağınızı altta kalan ayağınızın önüne getirip koyun. Sağ dirseğinizden destek alın. Vücudunuzun üst kısmını, kalçalarınızı ve bacaklarınızı, vücudunuz düz bir çizgi oluşturuncaya kadar yukarı kaldırın. Bedeninizi hafifçe alçaltın ve yeniden yükseltin. Her yükselişte sol kolunuzu başınızın üstüne doğru uzatın. Egzersizi sol tarafınızla da tekrarlayın.

Yüzüstü yatın ve ellerinizi yere koyun. Ellerinizden destek alarak omuzlarınızı kaldırın. Ayaklarınızı kalça genişliğinde açın ve parmak uçlarınızda yükselin. Dirsekleriniz ve kalçanızı hafifçe eğin. Değişimli olarak sağ ve sol kolunuzu ileri doğru uzatın. Bu sırada beden ağırlığınızı diğer tarafa kaydırın. Göbek bölgenizdeki kas gerginliğini koruyun.

Az önceki pozisyonda kalın ancak bu defa, elleriniz yerine dirseklerinizden kırarak yere koyduğunuz kollarınızdan destek alın. Ayak uçlarınızda yükselin. Leğen kemiğinizi, vücudunuzun üst kısmını, kalçalarınızı ve bacaklarınızı, neredeyse düz bir çizgi olacak şekilde alçaltın. Tüm vücudunuzu ritmik olarak öne ve arkaya doğru kaydırın. Bu sırada gerginliği hissedinceye kadar karnınızı içeri çekin.

Sırt üstü yere yatın. Bacaklarınızı bükün, ayaklarınız yere değmeli. Sadece omuz başlarınız yere değecek şekilde, kalçanızı ve sırtınızı yerden kaldırın. Başınız ve enseniz tamamen gevşemeli! Değişimli olarak sağ ve sol bacağınızı 90 derecelik açı oluşturacak şekilde yukarı kaldırın. Bu sırada diğer ayağınız zemine basmalıdır.

Sırtüstü pozisyonunda bacaklarınızı bükün. Ayaklarınızı kalça genişliğinde aralayın. Karın kaslarınızı gerin, baş ve vücudunuzun üst kısmını, kürek kemikleriniz zeminden ayrılınca kadar yükseltin. Bu şekilde durun, sırtınızın alt bölgesini zemine doğru bastırın. Ellerinizle, omuz genişliğinde bir ipi veya fuları kavrayın. Kollarınızı öne doğru uzatın. Şimdi elinizdeki iple, kalçanızdan başınıza kadar yarım bir daire çizin.

Rahatlamak için yere sırtüstü yatın. Bacaklarınızı bükerek kavrayın ve ellerinizle göğsünüze kadar çekin. 30 saniye bu pozisyonda kalın.
avatar
repci869
S.Moderatör
S.Moderatör

Kişisel İleti : >> ѕє¢υяıту™ <<
Mesaj Sayısı : 70
Rep Gücü : 613565
Rep Puanı : 4
Doğum tarihi : 02/02/87
Kayıt tarihi : 11/05/12
Yaş : 30
Nerden : istanbul
İş/Hobiler : Futbol
Takımım : Türkiye

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz