Netinkurdu
http://img137.imageshack.us/img137/3183/66475087.png

Sitemize Kayıt Olmanız 2 Dk'nızı Almaz! Lütfen Sitemize Kayıt Olun ve Üye Olmanın Faydalarından Sizde Yararlanın!

http://img15.imageshack.us/img15/1956/girisjk.png http://img62.imageshack.us/img62/7130/kayitg.png
Giriş yap

Şifremi unuttum

Arama
Öğretici Konular Ara...
Sorularınızın Cevaplarını daha kolay bulabilmek için bu arama yerini kullanabilirsiniz !



Görünüm olarak :



Istatistikler
Toplam 27 kayıtlı kullanıcımız var
Son kaydolan kullanıcımız: thunders61

Kullanıcılarımız toplam 345 mesaj attılar bunda 264 konu
En son konular
»  Çanakkale Zaferi
Perş. Ara. 13, 2012 5:27 pm tarafından Leonidas*

» Cumhuriyet'in İlanı
Perş. Ara. 13, 2012 5:26 pm tarafından Leonidas*

» Dünyada İlk Kurulan 100 İnternet Sitesi
Perş. Ara. 13, 2012 5:09 pm tarafından Leonidas*

» Need For Speed Underground 2 Full
Perş. Ara. 13, 2012 5:08 pm tarafından repci869

» Google Kadar İyi Arama Motorları
Perş. Ara. 13, 2012 5:08 pm tarafından Leonidas*

» Test Drive Unlimited 2 Full
Perş. Ara. 13, 2012 5:06 pm tarafından repci869

» 2011′de Google’da En Çok Aranan Kelimeler..
Perş. Ara. 13, 2012 5:06 pm tarafından Leonidas*

» Counter Strike v1.8 Full
Perş. Ara. 13, 2012 5:05 pm tarafından repci869

» Bor'la Çalışan Araba Üretildi
Perş. Ara. 13, 2012 5:05 pm tarafından Leonidas*

Kimler hatta?
Toplam 1 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 1 Misafir

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 98 kişi Salı Ağus. 01, 2017 11:31 am tarihinde online oldu.
Haftanın en aktif yollayıcıları


Göbek Eritme Hareketleri

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Göbek Eritme Hareketleri

Mesaj tarafından repci869 Bir Paz Mayıs 13, 2012 4:53 pm

Bölgesel yağlanmalardan biride göbek kısımının yağlanmasıdır, bu sebeple sizler için göbek eritme hareketleri listesi çıkardık. Aşağıdaki hareketleri düzenli şekilde yaparsanız göbek eritme konusunda ne kadar faydalı olduklarını göreceksiniz.

Göbek yağlarından bir an önce kurtulmak istiyorsanız egzersiz konusunda bilinçlenmelisiniz. Vücudumuzda dört ana karın kası grubu vardır. Bunlar üst karın ve alt karın kaslarımız ve çapraz karın kaslarıdır. Kısa mekikler yapmak üst karnı aktif olarak çalıştırır yani yattığımız yerden doğrulmaya çalışmak.

Her iki bacağımızı yerden 15-20 santim kaldırıp indirmeye çalışmak havada bisiklet pedalı çevirir gibi hareketler yapmak ise alt karnı çalıştırır. Yattığımız yerden çapraz doğrulmaya çalışmak da çapraz karın kaslarını çalıştırır.

Hem zayıflayıp hem formda kalmak için yalnızca diyet yetmez. Karın bölgesinde biriken inatçı yağlar ise özel egzersiz gerektirir. Kaslı ve düz bir karın için ideal 10 hareket.

Göbek eritme hareketleri 1. Hedef ön karın kasları
Sırtüstü uzanın. Bel çukurunuzun altında üzüm olduğunu hayal edip bu çukuru korumaya çalışın. Bacaklarınızı table tab denilen fotoğraftaki konuma getirin. Ellerinizle başınızı destekleyin ve önce göğüs kafesinizi havayla doldurup bu havayı nefesinizle boşaltırken, yalnızca karnınıza odaklanarak bacaklarınıza doğru kalkın. Bunu 15 kez tekrarlayın.

Göbek eritme hareketleri 2. Spastik bacak
Yine bel çukurunu koruyarak sırtüstü yatın. Ayak tabanlarınızı birleştirip fotoğraftaki spastik pozisyonu alın. Derin nefes alın, nefesinizi verirken ellerinizle ayaklarınıza doğru uzanmaya çalışın. Bu hareketi 15 kez tekrarlayın. . .

Göbek eritme hareketleri 3. Uzan yakala
Pozisyonunuzu bozmadan bacaklarınızı vücudunuza dik konumda havaya kaldırın. Bel çukuruna dikkat! Ellerinizle, yalnızca karın kaslarınızdan güç alarak ayak bileklerinizi tutmaya çalışın. Karın kaslarınızın gerildiğini hissedin. Bu hareketi 15 kez tekrarlayın.

Göbek eritme hareketleri 4. Karın stebi
Yine bel çukurunu muhafaza ederek sırtüstü uzanın. Ellerinizle poponuza güç verin. İki bacağınızı birlikte yere paralel olacak biçimde kaldırın. Önce derin bir nefes alın ve bu sırada bir bacağınızı göğsünüze yaklaştırın, nefes verirken bu bacağınızla havayı tekmeleyip diğer bacağınızı göğsünüze çekin. Yürüyormuş gibi hareketi 15 kez tekrarlayın.

Göbek yakma hareketleri 5. Çift bacak hareketi
Pozisyonunuzu bozmadan bacaklarınızı vücudunuza dik olacak biçimde kaldırın. Derin nefes alın, verirken bacaklarınızı gergin biçimde yavaş yavaş yere doğru indirin. Ancak yere değdirmeden nefes alın ve verirken yine kaldırın. Bu hareketi yaparken tüm gücünüzle karın kaslarına odaklanın. Bu hareketi de 15 kez tekrarlayın.

Göbek eritme hareketleri 6. Yerde dans
Yan karın kaslarını çalıştıran bu harekette, fotoğraftaki pozisyonu alın. Üstteki bacağın ters tarafındaki dirseğinizi yukarıdaki bacağın diz kapağına değdirmeye çalışın. Bu hareketi iki tarafınızla 15 kez tekrarlayın. Belinizi incitmemeniz için mutlaka bel çukurunuzu bozmamaya ve karın kaslarına odaklanmaya çalışın. .

Göbek eritme hareketleri 7. Karın balesi
Yan olarak yatıp yere bakan kolunuzla fotoğraftaki gibi destek alıp vücudunuzun üst tarafını kaldırın. Dışta kalan bacağınızı gergin bir biçimde yukarıya kaldırırken aynı taraftaki elinizle bileğinizi tutmaya çalışın. Karın yan kaslarınızın gerildiğini hissedin. Bu harekette karnınızın içe çekili ve gergin olmasına özen gösterin. Aynı hareketi bu kez diğer tarafınıza uzanarak yapın. Her bir tarafınızla 15 kez tekrarlayın.

Göbek eritme hareketleri 8. Sarkaç
Ellerinizle arkadan destek alıp vücudunuzun üst kısmını fotoğraftaki pozisyona getirin. Bacaklarınızı dizlerinizden bükülü olarak kaldırın. Birbirine bitişik halde, önce sağa sonra sola doğru sarkaç hareketi yapın. Bu sırada yan karın kaslarınızın gerildiğini hissedin. Hareketi 15 kez tekrarlayın. .

Göbek eritme hareketleri 9. Yukarı şınav
Uzanın. Bacaklarınızı fotoğraftaki pozisyona getirin. Karnınızdan güç alarak bedeninizi yükseltin. Kollarınızı gergin biçimde uzatıp ellerinizle bacak bileklerinizi tutmaya çalışın. Bu hareketi de 15 kez tekrarlayın. .

Göbek eritme hareketleri 10. Gerinme
Yan yatın. Üstteki bacağınızı belinizin üstü hareket etmeden ileriye doğru gerin. Vücudunuzun üst kısmını ise ters tarafa döndürmeye çalışın. Bu sırada ellerinizle başınızı destekleyip kollarınızı fotoğraftaki pozisyona getirin. Aynı hareketi farklı iki tarafınıza yatarak 10 kez tekrarlayın.

Pek çok kişi yazın hala istediği formda olamamaktan şikayetçi. Bazı kişiler biraz zayıfladıysa bile istediği yerlerden (göbek, bel, basen incelememekten yakınıyor. Normal diyet programlarında kişiler zayıflasa bile çoğu kişide daha çok yüz bölgesi inceliyor. Ama aşırı yağlı bölgelerde pek incelme olmuyor.

Sizlere 3 haftada özellikle göbek ve bel bölgesinden incelmeyide sağlayacak özel bir program vereceğim. Ancak öncelikle şu noktayı vurgulayayım. Sadece diyetle bölgesel zayıflama tam olmaz. Beraberinde özel egzersiz ve bazı özel bitkisel mönüler gerekir.

Bu programı üç hafta uygulayın, 21′inci günün sonunda müthiş incelmeyi hayretle göreceksiniz.
avatar
repci869
S.Moderatör
S.Moderatör

Kişisel İleti : >> ѕє¢υяıту™ <<
Mesaj Sayısı : 70
Rep Gücü : 613382
Rep Puanı : 4
Doğum tarihi : 02/02/87
Kayıt tarihi : 11/05/12
Yaş : 30
Nerden : istanbul
İş/Hobiler : Futbol
Takımım : Türkiye

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz